Monday, May 22, 2006

Gräsmattan

I dag lyckades jag klippa gräsmattan för första gången i år. Jag har sett på den en vecka och väntat på rätt tillfälle. Gräsmattan innehåller knölklockor och en större blåklocksart, lönnsly, enorma mängder maskrosplantor, mossa, för att nämna några växter- och gräs. Den ser ut som en gräsmatta när den är klippt. Jag är glad att jag fick igång den bensindrivna motorgräsklipparen jag köpte förra året. Dessutom hade jag turen att det började regna lite fint då jag klippte, och först när jag ställt undan gräsklipparen öste regnet ned.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

12:30 PM  

Post a Comment

<< Home